.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بهره برداری از ورزشگاه 15 هزار نفری ساری

ورزشگاه 15 هزار نفری ساری عصر امروز با حضور رئیس سازمان تربیت بدنی، مسئولان ورزش کشور و حسین رضازاده به بهره برداری رسید.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، کار ساخت ورزشگاه بزرگ شهرستان ساری به سفارش سازمان تربیت بدنی در سال 75 در زمینی به مساحت 48 هکتار واقع در بلوار خزر ساری شروع و در دیماه 86 با همت و تلاش نیروهای توانمند فاز اول آن به اتمام رسیده است.

این ورزشگاه با گنجایش 15 هزار نفر، زمین فوتبال چمن طبیعی و مطابق با استانداردهای بین المللی، یکی از زیباترین ورزشگاههای مازندران می باشد. مطالعات و طراحی نقشه های فاز یک و دو استادیوم در سال 75 آغاز عملیات عمرانی استادیوم در بهمن ماه همان سال آغاز شد.

ورزشگاه 15 هزار نفری ساری عصر امروز با حضور محمد علی آبادی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی، حسین رضازاده و مسئولان ورزشی استان افتتاح شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

دوستدار ورزش مازندران 14 مرداد 1387
لطفا به مردم بگوئید چرا مهندس علی آبادی و استاندار در مراسم افتتاحیه سخنرانی نکردند؟ چرا علی آبادی به سئوال خبرنگاران زیادی که وضعیت ورزش مازندران را مطلوب مدانستند هیچ پاسخی نداد؟ چرا استاندار مازندران از این وضعیت ناراضی بود؟ چرا جمعیت بسیار کم و آنهم از نونهالان و نوجوانان مدارس فوتبال به زور در ورزشگاه جمع شده بودند؟ اصلا ورزشگاه چه فرقی در فاز اول با فاز دوم داشت؟ احتمالا آسفالت جاده ورزشگاه منتهی به بلوار خزر و نصب صندلیها ... چرا لوح یادمان افتتاح ورزشگاه در زمان مهرعلیزاده را کندند و دوباره یکی دیگر جایش کاشتند و سئوالات زیاد دیگری که خودتان بهتر می دانید... لطف کنید حتما از مسئولین امر پاسخ بخواهید ...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.138 seconds.